دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تکریم مراجعان بانک‌ها باید شامل همه افراد باشد

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار بر اهمیت تکریم مراجعان و تسهیل فرآیند دریافت تسهیلات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی تبار در دیدار با مدیرعامل بانک صادرات، با اشاره به ضرورت حفظ کرامت تمام مراجعان بانک‌ها، گفت: تکریم متصدیان بانک‌ها نباید فقط شامل افراد سپرده‌گذار و سرمایه‌دار باشد، بلکه باید کرامت تمام مراجعان حفظ شود.

وی بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و متقاضیان دریافت تسهیلات توسط کارکنان بانک صادرات تأکید کرد و افزود: پرهیز از تحقیر مراجعان عادی که متقاضی دریافت تسهیلات، حتی به مقدار اندک هستند، به کار و سرنوشت افراد برکت می‌آورد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: شعب بانک‌ها از جمله اماکنی هستند که ارباب رجوع از طیف‌های مختلف، به ویژه افراد نیازمند، به آن مراجعه می‌کنند و باید این مراجعان به بهترین نحو توسط متصدیان بانک‌ها تکریم شوند.

وی همچنین به وضعیت معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: بیشتر مردم در تنگنای معیشتی هستند و برای گذران امور و رفع برخی مشکلات نیازمند دریافت تسهیلات هستند. بانک‌ها باید با کمترین بروکراسی اداری، مشکلات این افراد را برای اخذ وام تسهیل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در پایان از مدیریت بانک صادرات استان خواست تا در تکمیل زائرسرای در حال ساخت ایلامیان در مشهد که در مراحل پایانی کار است، مشارکت کند و افزود: این زائرسرا باید برای عید نوروز تکمیل و آماده پذیرش مسافران شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha